Wednesday, October 14, 2009

En æske med en mariehøne

Der er en skabelon til udprintning på almindelig hvid printerpap, det kræver at man vender det udprintede om og printer den ensfarvet rød på bagsiden. Hvis man har rødt pap, er det billigere i blæk, at printe den på rød pap, derfor er der en hvid skabelon nederst.
Den er lavet som æske med en indsats, så låget har samme omkreds som æsken, indsatsen sættes ind i underæsken og limes. De to røde kvadrater kan sættes indvendigt i låg og bund, for at gve mere styrke til æsken.

Box with ladybug


There is a template to print on ordinary white cardstock, then you have to print the backside red, you just turn the printed upside down, and print the backside red. If you have some red cardstock, you can use the white template.
It is a box with inlet for the lid, it is put inside the under part of the box with a little glue. The two squares fit in the lid and in the under part to give the box some strength.


















4 comments:

Unknown said...

Den er bare for sød, Margit! Jeg synes også der har været mange mariehøns i år! Så sent som i går kom der een dappende i min vindueskarm...

Hvor har du været flitting mens jeg har været væk!!

Unknown said...

Hej Margit!

Mange tak for tilbudet om at få en æske!!! Jeg tænker, vi kunne lave en gaveudveksling....så kunne jeg nålefilte noget til dig, hvis du vil!

Nå, desværre virker mit Outlook ikke, så jeg kan ikke komme ind i din 'profil-e-mail', men du får den ene af mine mailadresser, for så kan vi udveksle adresser etc: m.ronsager@hotmail.com

karen m. said...

Dear Margit, Your newest creation is magnificent! The ladybug design is lovely. You are very talented and so generous to share your designs. My children and I will try making this incredible box. Our New England weather is gray and frosty, and your beautiful ladybug will brighten our weekend. Thank you!

pam said...

I am fascinated that you are making these lovely three dimensional insects and putting them on boxes. Well done! I know it can't be easy to create these.