Monday, January 12, 2009

Tegning af gærdesmutte

Jeg er ved at arbejde med et par tegninger af gærdesmutter, dette er tre lidt forskellige variationer. Det er nok den værste opgave jeg har sat mig selv på, der er utroligt mange pletter og nuancer på sådan en fugl, der skal mange lag til, når man bruger vektorgrafik, og jeg er mildest talt ikke professionel.
Årsagen til at jeg laver sådan en tegning, er at jeg får brug for den til senere arbejder, måske noget papir, eller til et hjerte.
Jeg vil endnu engang anbefale XaraXtreme som er det program jeg bruger, det er nemt at arbejde med.

Drawing of wren

I am working with some drawings of wrens, this are three slightly different variations of the first one. It has been the worst task yet, there are so many spots and Brown colours on such a little bird, and you have to use so many layers in vectorgraphic, and I am a totally amateur.
The reason for these birds are that I need some drawings for: maybe some patterned paper or maybe for a woven heart.
I will anothertime recommend XaraXtreme, that is the program I use, it is very easy to work with.



No comments: