Tuesday, June 1, 2010

En samling katastrofer

På min harddisk er der en mappe som hedder havarier, her er en del af indholdet. Jeg er nødt til at være ærlig: Der er utroligt meget, som ikke bliver til hvad det skulle, ting som bare bliver værre og værre ligemeget hvad jeg forsøger. Nogen gange kan det reddes, og nogen gange giver jeg op. Her er en samling af ting hvor jeg har givet op.
Jeg ved ikke om jeg af og til er for hurtig til at lægge katastroferne væk, og jeg ville være utroligt glad, hvis der er nogen, som vil kommentere, om der er noget som burde laves færdigt.

A collection of disasters

In my computer I have a file named disasters, this is some of the contends. I have to be honest: Many things never end up as they are supposed to, Things which just get worse and worse when I try to save the projekt. Sometimes it can be saved, but often I have to give up. This is projekts I have given up.
I dont know if I am to fast to give up, and I would be so happy if someboddy would leave a comment about it, if there is somethings I should try once again.




















































2 comments:

Anonymous said...

Some of these I really like!!! The poppies, arabesk,blue flowers,rosette, holly and the cats!! Don't give up, because I could never create the patterns you do!! Thank you again for everything you make!!!

Margit Ammentorp said...

Thank you so much for your coment.
I just needed some courage to finish some of my uncomplete works.
I will try some of them again.